Workshops & Panels
Umgang mit Lese-/Rechtschreibschwierigkeiten – Förderung und Beurteilung
Kinder und Jugendliche mit Lese-/Rechtschreibstörung oder Lese-/Rechtschreibschwäche benötigen neben einer gezielten Förderung Erleichterungen im Unterricht und bei der Beurteilung. Diese werden hier besprochen und diskutiert.
Dr.in Brigitte Thöny
Abteilungsleitung, Klinische Psychologin, Gesundheitspsychologin
Workshop
Inhalte
Inhalte
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
- Aliquam tincidunt mauris eu risus.
- Vestibulum auctor dapibus neque.
- Nunc dignissim risus id metus.
- Cras ornare tristique elit.
- Vivamus vestibulum ntulla nec ante.
- Praesent placerat risus quis eros.
- Fusce pellentesque suscipit nibh.
- Integer vitae libero ac risus egestas placerat.
- Vestibulum commodo felis quis tortor.
- Ut aliquam sollicitudin leo.
- Cras iaculis ultricies nulla.
- Donec quis dui at dolor tempor interdum.
Weiterei Informationen
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.